En märklig lördag




Firar den tidigare så märklige men nu inte så märklige Thorsten Flincks Melodifestivalfinalplats med några munnar av ovanstående märkliga alkoholfria alternativ...  Och snart ser jag den hyllade och lite märkliga filmupplevelsen "The Artist" på min märkliga "kvartersbio". Dessutom ska jag under helgen försöka avsluta biografin om den märklige Johnny Bode, "Herre i frack".

Får blanda ut allt märkligt och märkliga intryck med den icke-märklige Bruce Springsteens senaste icke-märkliga nya album "Wrecking ball".

Kommentarer
Postat av: /M

Aftonbladet slog på stora trumman igår, kunde läsa på nätupplagan (vet ej om tidningen) att 2 pers hittade Bossens platta på ICA i fredags. VILKET SCOOP, ÅRETS GRÄVANDE JOURNALISTER, SÅDANT HAR ALDRIG HÄNT FÖRR!!!



Sedan visade det sig att den fanns på alla ICA i landet + att folk fått den från cdon. Jag fick tag i ett "promo-ex" redan den 20'e februari. Deluxe dessutom, med 13 spår.

2012-03-04 @ 18:27:23
Postat av: /M

Ok, detta inlägg fick ingen finkommentar minsann.

Kanske för att det nämndes i kommentar, inte i inlägget! :p

2012-03-11 @ 19:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0