Eldkvarn-låtlista, Hässleholm kulturhus, fre 9 mars





I kväll var jag på Eldkvarn i Hässleholm kulturhus.
I väntan på recension och bättre bilder (måndag) är här i varje fall låtlistan och några mobilbilder:

1. Tid för dig att gå
2. En liten kyss av dig
3. Låt det rulla
4. Tårar från en clown
5. Fulla för kärlekens skull
6. Sång från Koster
7. Ta min hand
8. Kärlekens tunga
9. Mina stjärnor har slocknat
10. Den sorgliga orkestern
11. Vägen till paradiset
12. Be-bop-a-lula-land
13. De berömdas aveny
14. Somliga går med trasiga skor
15. Kungarna från Broadway
16. Pojkar, pojkar, pojkar
----
17. Nerför floden
18. I skydd av mörkret
19. Ett fall av kärlek (Adrian Modiggård på leadsång)
20. Ikväll

Kommentarer
Postat av: /M

Fotnot:

Några exemplar av mastodontboxen krängdes till överpriset 800 kr, till intet ont anande män och kvinnor, under förevändning att gubbarna skulle komma ut och plita namnteckningar på dem efteråt.



När boxarna hade krängts för 800 kr (under 400 kr på både CDON och MediaMarkt) efter konserten, då ställdes signeringen in och snopna människor med dig & mig i spetsen fick lomma hemåt istället. Mer rock'n'roll är så blir det inte 2012, tråk-Plura!



D.S. Sett till konserten så var det ett gott dagsverke. +++

Kunde fått ++++ om en del blues-gröt-rock-spår hade bytts ut.

2012-03-10 @ 10:33:26
Postat av: /M

Kan tillägga att varken jag eller P gick på den lätte med boxar för 800 kr (alla andra skivor såldes också till riktiga överpriser jämfört med t.ex. CDON & co). Vi har bättre priskoll än så, som sagt.

2012-03-10 @ 10:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0