En händelserik onsdag

"Det är jag som är Ehsan!". Eller kanske inte...



Så här i wordfeud-tider avslutar jag min trilogi i att döpa om min namnskylt med samma bokstäver. Jag hittade dock ett "E" bredvid mikron (vart kom det ifrån?), däremot måste ett "S" försvunnit nånstans i röran. Hursomhelst är detta en hyllning till min favoritprogramledare i P3. Han borde leda något stort program den gode Ehsan Noroozi, varje dag dessutom. Vart har han tagit vägen?



Ehsan har även varit med som skådis i kultrullen "Mañana". Måste se om den väldigt snart.





Utanför min bostad förevigade jag den här toalettstolen som står fritt ute i det gröna. Ett schyst utedass kanske om man bli nödig och det mot förmodan är upptaget på min egen toa? Eller är det meningen att man ska använda den nu när de ska göra vid badrummet? Nöden har ju ingen lag, kan dock bli lite panikkänsla när det inte går att spola (verkar inte vara inkopplad om nu inte det går rakt ned i underjorden). Och visst kan det vara skönt att "slå en sjua" i det fria efter ett "blött" Harrys musicquiz innan man ska in i lägenheten. Man sparar ju en spolning i så fall. Ja, man måste tänka på miljön, och det gör jag verkligen.

Mvh

Doktor Mugg

Kommentarer
Postat av: Marcus

Har du sett "Mañana"? Lånade du mitt exemplar? Minns att jag tipsade dig då den fanns billigt någonstans, tror det var för 19 kr på Hemmakväll. Ganska skön rulle. Inget nyskapande eller mästerligt, men ett stabilt och underhållande hantverk. +++

2011-09-23 @ 20:44:25
Postat av: Marcus

Gött med en extra toalett inför söndagens HIF- och MFF-matcher då, även om det inte var någon pisse-kö i söndags... men bättre att vara på säkra sidan!

2011-09-23 @ 20:48:12
Postat av: P

Ja, man vet aldrig. Har sett "Mañana", men har den på "DVD" bara... Jobbar du i morgon? Eller ta en tur till Krstd och kanske Kompakt disk?

2011-09-23 @ 21:22:40
Postat av: /M

Såg detta först nu, du kunde ju ha dragit ett sms eller ringt om det istället. Jag var dock i Krstd i måndags. Börjar jobba 22. Udda tid, men det är ett byte.

2011-09-24 @ 19:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0