Comeback för populär komediserie



Här har fantasin flödat må jag säga. Måste ändå se första avsnittet av världens största komediserie (hatad av alla creddiga stockholmstwittrare), hoppas på något mindre endimensionella skämt och ett roligare manus men blir väl precis som "Spin city", konstigt med ny huvudrollsinnehavare? Fast den här gången vice versa. Sheen ut mot Kutcher (Sheen ersatte ju Michael J Fox i "Spin city"), den senare kanske mest känd från några riktiga dumskallekomedier (och "That 70i början av 2000-talet ("Dude where´s my car?", t.ex.).

Kommentarer
Postat av: /M

"världens största komediserie" är väl ändå att ta i? Man tröttnar efter bara några avsnitt, då alla är stöpta i samma form. Vissa kommer undan med det, andra inte. T.ex. denna.



Å andra sidan har jag nog inte pallat med ens tvåsiffrigt antal sedda avsnitt totalt (nej, jag skämtar inte), så jag ska väl inte döma ut den helt. Känns dock som det där fåtalet avsnitt räcker.



Men den kanske blir bättre utan Sheen. Han var trots allt en av anledningarna (ihop med manuset och fantasilösheten) till att jag inte pallat med mer än kanske 6-8 avsnitt totalt. Dessutom utspritt under många säsonger.

2011-09-15 @ 11:41:57
Postat av: P

Jag har sett lite ströavsnitt då och då (ingen aning om vilken säsong). Mest när snorungen är ganska ung och spelar gitarr dåligt. Den måste vara en av de största/populäraste med tanke på vilka fasansfullt höga gage huvudrollsinnehavaren har.

2011-09-15 @ 16:01:32
Postat av: /M

Gaget gör inte serien per automatik stor och populär, snarare är det i de flesta fall otroliga hjärnsläpp av de som går med på kontrakten ;-)



Gage, ja, det är sinnessjuka siffror. Hörde att Sheen hade över 1.000.000 dollar (minns inte hur mycket över det) per avsnitt. Kutcher får nöja sig med ca 700.000 dollar per avsnitt, men ligger ändå högt upp i tv-serie-eliten. Galet. Jag hade kunnat göra 2-3 avsnitt för de summarna och sedan dragit mig tillbaka på livstid.

2011-09-15 @ 21:56:56
Postat av: /M

Får hoppas att Ricardinho & co i backlinjen inte får de summorna per match, för 1a halvlek i kväll är mer hjärnsläpp och amatörinsatser än a-lagsspel i Europa.

2011-09-15 @ 21:59:13
Postat av: P

Men sista kvarten var lysande, de hade AZ i sin hand... Lovar gott!

2011-09-15 @ 23:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0