Västerskolan 9A




I den sista av de uppackade flyttkartongerna hittade jag ett foto som väckte nostalgi. Nästa år är det tjugo år sedan jag och ett gäng småglin gick ut från årskurs 9A på Västerskolan. Det här fotot måste tagits några veckor innan vi skildes åt. Det är somrigt så det förslår och jag vet ärligt talat inte vad undertecknad har på sig för kläder eller vilka skor som bärs (seglarskor) eller ens hur jag ser ut. Min syster tycker jag ser yngre ut i dag än vad jag gjorde på det här fotot. Kanske är även klädsmaken något bättre. Jag tackar henne för det uttalandet men måste tillägga att jag nog säkert väger snudd på det dubbla i dag...

Vad alla personer gör i dag har jag egentligen mindre koll på, men vet att det gått bra för några rent karriärs- och familjemässigt. Några träffar jag ibland, några är jag vän med på Facebook. Och för nio år sedan hade några samlats för Klassfest på T4. Det var dock förfesten som var roligast. Får se om det blir en reunion nästa år.

Ser också att några saknas på den ganska avslappnade klassbilden ovan.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Fantastiskt bra bild!



Kan du inte mejla mig den? Hade varit snällt!



[email protected]

2011-03-05 @ 17:23:54
Postat av: P

Visst. Mejlat och klart!

2011-03-05 @ 17:31:44
Postat av: /M

Eliten på första parkett, ser jag.

P himself, Skoglund och Familjen-Johan.

2011-03-05 @ 20:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0