/M på lagret

Såg en livad tillställning i tv i kväll. En repris av ett avsnitt av "Ullared" där Morgan på lagret och Ola-Conny på brödavdelningen festade loss med Starköl, Carlsberg, nubbe och två burkar surströmming. De "sjöng" en och annan snapsvisa också. Allt gick i ultrarapid. Men de verkade ha trevligt. Eller var allt högst troligt ihopsatt av tv-teamet.

I dag var också dagen då /M var på "Ullared" (undrar vad han handlade?) och träffade åtminstone en av herrarna. /M tog nedanstående kort. Gott så.

Ps. Morgan borde raka sig, ser för jävligt ut. Ds.



Foto: /M

Kommentarer
Postat av: /M

Haha, vill du ha sagt att jag skulle vara någon av de två på bilden? Stor humor, din gamle pajsare. Ola-Conny och Morgan, finns en del att säga om de där mötena (som i plural). Träffade dem både var för sig och ihop. Fotot är taget av mig, så klart, minuterna innan jag gjorde sorti för denna gång.



Vad jag handlade? Tja, lite av varje. Smått och gott. Allt och inget. Köpte bl.a. träningsställ för sommaren (t-shirt och skjorts), 9 t-shirts, 14 par strumpor, cd, dvd, bok och lite hushålls- och hygienartiklar.

2011-03-26 @ 20:47:29
Postat av: /M

Tre ord vardera om dem, efter att ha spenderat mindre än 10 min sammanlagt i deras sällskap:



Ola-Cånni: Frågvis, sympatisk och trevlig.

Mårgan: Pratglad, pratgladare och pratgladast.



Trodde att Morgan skulle ha lite hybris och agera superstar, men han verkade aldrig vilja släppa iväg mig. Tänk dig Postkodmiljonären slänga iväg 10 frågor på en gång, så står man där och ska hinna svara på 30 sekunder innan han frågar vidare. Han var speciellt nyfiken på "atismen" (sutism).

2011-03-26 @ 20:55:50
Postat av: Anonym

autism*

2011-03-26 @ 20:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0