Big Bang Theory-day


Foto: Marita

Allting började med att jag fick en fin "badmössa" av Norra Station.


Foto: /M

Jag bestämde att jag skulle ha en Big Bang Theory-dag, jag skulle vara Sheldon. Lång t-shirt under en kortärmad t-shirt. Till råga på allt blev det min gamla nörd-t-shirt av Slagsmålsklubben, ett band som numera brukar uppträda i kalsongerna eller roliga dräkter.

Foto: u

Här har "Sheldon" fått på sig en duschmössa från Hotel Hilton i Dubai.

Foto: Cheapo

Men "Sheldon" gillar cykelsadelbadmössan bättre och har hittat sin nyinköpta badskrubbare som han gillar.

Kommentarer
Postat av: /M

Och kvällen blev bara tokigare och tokigare sedan.

Detta var bara början på vad som komma skulle, haha.

2011-06-18 @ 21:59:04
Postat av: Saga Granstedt

Hej hej vad rolig dina poster är! lär definitivt läsa dina inlägg igen! :) Hoppas du har en bra dag :)

2011-06-30 @ 08:54:10
URL: http://jade.se/reseguide
Postat av: /M

Det finns inte någon med ovanstående namn folkbokförd i Sverige, bara att kolla t.ex. Ratsit. Länken är bara en rekamlänk, någon icke fullt så seriös resebyrå/researrangör som tror sig kunna få napp genom att flamsa runt.

2011-06-30 @ 10:41:18
Postat av: P

/M: Spam har man väl sett förut... Så här ser det ut i de stora bloggarna också.

2011-07-02 @ 18:44:58
Postat av: /M

Du är på väg uppåt i bloggvärlden. Blondinbella, Paow, Kaffehörnan, Nemo och Jockiboi får se upp, hehe.

2011-07-02 @ 21:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0