Happy Birthday, Ulrika!

Grattis syrran på 30-årsdagen! En stor dag på alla sätt och vis. En tyringetös (f.d. hässleholmstös) som fyller trea-nolla. Under dina första månader som 30-åring kommer du se Robin Paulsson, Johan Glans, Håkan Hellström, Rihanna m.fl., var så säker.

Dessutom kommer du förhoppningsvis hjälpa din bror med att möblera i hans första bostadsrättslägenhet. I dag köpte vi några fina mattor, nu återstår bara en säng och en soffa, sen är lägenheten nästintill komplett.
Om några veckor ska jag klä ut mig till något verkligt festligt 80-talsaktigt på din 30-årsskiva. Jag vet inte vad än, men det kommer bli grymt.
Du är den bästa av systrar "Tullan" (kanske inte på bowling dock), men skit i det.



Nu ger vi järnet.
Inget fegande.
Grattis, grattis!
30 ÅR! 110115. Din födelsedag!


Kommentarer
Postat av: /M

Grattis såhär dagen efter till Ulrika!

Det firas med Lloyd. Andta EP'n är nu ute.



Här kan Lloyd laddas ner både gratis och enkelt.

Två ep + tre andra låtar, totalt 13 spår: http://soundcloud.com/llojd

2011-01-16 @ 18:31:37
Postat av: /M

"I skuggan av allt jag velat", från senaste EP'n, är en pärla!

2011-01-16 @ 18:33:09
Postat av: P

Lyssnade på några låtar med Lloyd på Spotify, inte riktigt min grej, för smörig soul, light-R.Kelly, där man kände igen några av låtarna som de byggde på (Lisa Stansfield, Color Me Badd, etc). Inte ens Ankarvik hade gillat detta, tror jag. Eller vad vet jag.

2011-01-18 @ 15:50:30
Postat av: /M

Nä, man får väl ha tagit åt sig akter som bl.a. Monty, jj och Ludwig för att uppskatta Lloyd :)

2011-01-18 @ 16:22:27
Postat av: /M

Ludwig Bell, ska det stå. Tappade efternamnet :p

2011-01-18 @ 16:23:04
Postat av: P

Det var alltså inte det Lloyd du tipsade om som jag hade lyssnat på. Om du nu trodde det. Det var det som var roligt. Ska lyssna på ditt Lloyd när jag hinner. Med tanke på de namn du nämner är förväntningarna höga (ingen ironi).



2011-01-19 @ 09:27:22
Postat av: /M

Aha, för jag har inte sökt Lloyd på Spotify. Får väl göra det nu i efterhand och se vad det är för töffar som gömmer sig där.

2011-01-19 @ 18:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0