Tre snabba FB-foton

Håller just nu på att kolla foton, få in dessa gynnare i datorn och välja ut vilka jag ska publicera i en Sommar 2011-kategori här. Det känns som ett evighetsprojekt men här och nu lägger jag upp exakt samma tre foton jag lägger upp på Facebook i kväll och exakt samma text under, bara för skojs skull...



Saknar John Candy! Han var allt som oftast rolig och sympatisk i sina roller, här i "Uncle Buck", som jag såg om för ett tag sedan. De bästa dör alldeles för tidigt, tyvärr.


Både kavaj och klänning ser konstigt ut, skärpning Sanna Nielsen...




Så här glad blev jag efter vinsten över Glasgow Rangers. Vet dock inte om jag åker dit på tisdag, men hoppas givetvis på ett mirakel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0