Stora planer



Tänk dig in i situationen. Malmö FF har vunnit över Mjällby AIF med 1-0. På efterfesten går /M loss på skrivbordet och sjunger Ulf Lundell. Lite som jag gjorde för ett par år sedan, en nyårsafton, när det gällde Nordpolen.

Bakom ett skynke sprang jag fram och rockade järnet. Headbangade, dansade och sjöng. Nu är det dags för /M att göra en Ulf Lundell. Har inte så mycket minne av detta klipp men det var tur jag filmade. Och oj, vad mitt skrivbord får sig en törn...

Ska tillägga att /M sett Ulf Lundell live och har många skivor med honom. En waffare har t.o.m. en Ulf Lundell-tatuering, det har inte /M vad jag vet.

För vem tatuerar egentligen sin idol på bröstet? Ja, eller varför inte? Man borde ju inte ångra det om inte idolen nu skulle göra en riktigt dålig skiva som "man inte kan stå för".

Kommentarer
Postat av: u

Ha ha, en taktfast (nåja) och passionerad insats av /M. :D

2011-04-23 @ 22:27:31
URL: http://utomjording.bloggagratis.se
Postat av: /M

Jag skulle bara testa kvaliteten av möblerna, började med skrivbordet, haha. I morgon blir det lugnare, så då tar jag paus med testandet av möbler och dylikt.



Ja, detta är onekligen en slags fortsättning på klippen av såväl Nordpolen som Lasse "Den trevlige mannen" Stefanz.

2011-04-23 @ 22:30:37
Postat av: /M

Och naturligtvis så var u snabb som en vessla att hitta hit, fattades bara det.

2011-04-23 @ 22:31:58
Postat av: u

He he... Don't worry, så där har vi väl alla gjort på fyllan någon gång. Jag har gjort betydligt värre saker, som förhoppningsvis inte finns på youtube. :P

2011-04-24 @ 11:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0