Rekord!



Jag är fortfarande tagen, inte efter att MFF slog HIF med 2-0 eller att Zlatan gjorde två strutar mot Auxerre.

Nej, jag är fortfarande helt oförstående till att jag hade 224 unika besökare på min blogg den 10 september.

Jag brukar ha kring 20 varje dag. Men denna megatopp saknar motstycke. Det är för fan nästan lika många som Alex Schulman har under en rökpaus. Jag bockar och bugar, och hoppas några återkommer någon gång igen.

Hade jag varit mer teknisk hade jag kunnat lägga upp en bild på statistiken. Om ni inte tror mig. Jag ska göra ett försök när jag har mer ork och kraft. Även om en kväll som denna borde generera en hel del energi.

Varför det var just så många besök den dagen har jag ingen aning om, jag vet dock att jag sällan lägger upp bloggadressen i någon annan blogg. Och jag läser väldigt få bloggar. Möjligtvis kan det ha med innehållet att göra eller att många googlade samma sak just den dagen. Men exakt vad vet jag inte!

Kommentarer
Postat av: /M

Du länkade inte bloggen speciellt på Facebook eller liknande just den dagen? Det ska finnas någon inställning där man ska kunna se HUR folk hittade till ens blogg. Kanske inte om de slog in adressen direkt eller har den udner favoriter, men om de sökte sig dit på något sätt, t.ex. via Google, och vad de i så fall sökte på.



Jag har dock inte lyckats ta reda på hur man gör, eller om det bara funkar på Blogspot, bara på Blogg.se eller hur det är. Men det går. Någon stans. På något sätt.



Men grattis!

2010-09-16 @ 11:23:18
Postat av: P

Tack! Jag har fått blommor både från bibblan, ADHD-mannen, Thai Take away och Kvantum. Tror nog du är lite avundsjuk av all uppståndelse... Jag överväger att kalla in Jarvis Cocker i Team Jarvis Cocker i Harrys Musicquiz och även värva han Konduktör Beznik (läste du reportaget i Nsk i dag) till mitt lag då du allt som oftast har fötterna uppe på sätena...

2010-09-18 @ 00:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0