Nytt rekord - igen

Mitt förra inlägg blev så populärt att det under lördagsmorgonen inte gick att komma in på bloggen. Man möttes av en felruta (404) där bloggen inte kunde finnas. Trycket fortsatte under dagen och när jag nu skriver ett nytt inlägg har hela 36 kommentarer kommit in och säkert minst lika många bekantat sig med Hans Edler; allt från a-kändisar till e-kändisar som varit nyfikna på den oväntade ettan på Hitlistan eller bara velat skriva av sig angående det tråkiga "Här är ditt liv"-avsnittet med Marit Paulsen. Men nu får det vara slut på det här tramset (det här är inte Aftonbladet.se) men jag är tacksam att ha fått känna på hur det är att få lika många kommentarer på ett blogginlägg som Jockiboi när han berättar någon pinsamhet man trodde man skulle slippa läsa om. Eller det vet jag inget om, jag har "aldrig sett" Kungarna av Tylösand, än mindre varit inne på hans förargliga blogg.

Som sagt nu går vi vidare, snart blir det bowling med "Nisse", innan ser jag Morgan (på lagret) vara avbytare på en bondgård, och efter bowlingen ett spännande avsnitt av "Lite sällskap" och sen ska jag avrunda kvällen med andra avsnittet av Dexter - säsong fem; jag hoppas det är bättre än det första.


"Nowhere Boy", filmen om John Lennon som upprorisk tonåring där han köper tillbaka sin gitarr för fem pund när mostern sålt den då han inte skötte plugget, var helt okej. Den fungerade fint som en föregångare/prelude till "Backbeat". En ung Lennon liknar dock mer en Buddy Holly-kopia (vilket säkert kan ha varit sant, vad vet jag).

Det är mycket Lennon nu, på lördag skulle han fyllt 70 år. Det "firas" lite varstans. Till hans minne går jag på konsert i Röda salongen i Hässleholm Kulturhus för en hyllningskonsert. Vi får se om Hans Edler dyker upp på ett hörn, jag tror inte det men man kan aldrig veta helt säkert. Det brukar förekomma gästartister när lördagens huvudartister är i farten.

Kommentarer
Postat av: /M

Pockiboi, P'et med den populära bloggen. Hehe.

Har du förresten skickat en Selma till herr Edler? :D



Blir det quiz på torsdag eller du har match?

Om inget oförutsett inträffar så ska jag quiza.



Vilka är med i den där konserten på lördag då?

Får du ta med dig en gäst eller det dissar Norran?

2010-10-05 @ 11:47:14
Postat av: /M

Kaffehörnan har fått hybris.



http://www.kaffehornan.se/



Inte nog med att det nuförtiden bara är en satans massa kassa tävlingar, reklam för tradiga butiker, bloggomröstningar m.m. Han har även haft tävling/utlottning där man kan bli hans assistent. Nu ska visst assistenterna få tipsa om bloggar, för hundrade gången. Bloggaren har alltså hittat bloggar som får tipsa om andra bloggar. Ridå!

2010-10-05 @ 11:54:51
Postat av: P

Har inte kollat Kaffehörnan på hur länge som helst, han borde väl blogga om MFF nu i stället.



Quiz på torsdag, ja det kan det bli, du får be Ricco att inte dra igång förrän jag kommer dit bara. Men det är klart, han är väl aldrig i tid två veckor i rad...



Jo, på lördag fick farsan följa med. Liverpools Olle Nilsson (som John Lennon) och The Hittills, bland annat.



Nej, har inte skickat en selma till Herr Edler.

2010-10-05 @ 14:47:49
Postat av: /M

Ricco är inte konsekvent. Ibland 21.00, ibland 21.30. Ingen logik.

Hoppar farsan spektaklet på lördag, så hör bara av dig. Då är jag på.

2010-10-05 @ 14:54:14
Postat av: /M

http://twitter.com/jgradvall

Johan Gradvall, måste vara brorsan.

Dock inte lika intressant Twitter, hehe.

2010-10-05 @ 16:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0