En HIF:are nästa års vinnare av schlagern?

Eric Saade berättar i dag för Aftonblaade att han är självsäker inför nästa års Melodifestivaaden. Han gör nämligen "comeback"...

"- Jag gör det för att jag vill vinna Eurovision. Det här kan bli det bästa numret i Melodifestivalens historia."

Stuntmän, Cirkus Scott, trapetser, flygande rymdskepp och Saade själv kommer flyga in i en lian på scen, skulle man nästa kunna tro kommer hända om man läser flickidolen förslag till scenframträdande. ”Popular” är skriven av Fredrik Kempe, som också stod bakom ”Manboy”.

Men ”Manboy”-stjärnan tackade inte definitivt ja förrän för några dagar sedan. Först tvingades SVT acceptera en lång kravlista.

Som efter förra årets duschsuccé nu var en Dubbeldusch.


Kommentarer
Postat av: /M

Eric Saade, comeback 2011? Han var väl med 2010? HAHA, humor.



Annars var detta citat bäst, läste det på aftonbladet.se



"Min musik lät ungefär likadant"

/Sara Lumholdt f.d. ABBA Teens om Lady Gaga. Inte för att jag har hört ABBA-tösens solomusik, men... HAHAHAHAHA, stor humor.



"Jag var för hård för Sverige, de tyckte att jag var för kaxig."



Hahahaha, snälla, säg att hon driver med sig själv där?

ABBA Teens-Sara, Sveriges svar på Lady Gaga enligt Sara själv.

2010-11-30 @ 11:13:30
Postat av: P

A-Teens hette dem faktiskt sen, de fick inte heta ABBA Teens. Hittade inget på Spotify med Sara Lumholdt men det känns som att skryta upp sig själv är det nya bland årets deltagare.

Minns att Virtanen hyllade henne och att hon var med i hans program, men att allt blev en megaflopp, den där skivan hon pratar om. Det är möjligt att hon är lite lik Gaga rent utseendemässigt... minns inte det musikaliska.

2010-11-30 @ 14:46:43
Postat av: /M

Å andra sidan har ABBA-Teen-Sara kanske redan hittat detta, HAHAHAHA.

2010-12-01 @ 22:56:30
Postat av: Sara Lumholdt

Klart att jag har. Jag stalkar dig, snygging.

2010-12-01 @ 22:57:51
Postat av: /M

Fan, nu är jag körd :(



*hihi*

2010-12-01 @ 22:58:15
Postat av: P

Sara Lumholdt: Kul du hittat till min blogg. Vill du följa med /M och mig på Harrys musicquiz någon torsdag framöver går det bra (inte i kväll då har jag pingismatch), vi kan behöva hjälp med några frågor rörande Melodifestivalen, ändå när du är i Hlm och använder /M:s superdator dvs...

2010-12-02 @ 13:12:44
Postat av: P

Förresten Sara, jag kan bjuda dig på en öl och /M bjuckar eventuellt på en cider på fat...

2010-12-02 @ 15:09:39
Postat av: Sara Lumholdt

Öl och cider om vartannat, hur kan jag tacka nej då?

Bara det kommer ABBA, schlager, Idol och dussinpoppå quizet.

2010-12-03 @ 12:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0