Nu börjar mitt liv ordna upp sig



Sent i går kväll såg jag ikapp de två senaste och sista avsnitten av "Håkans bar" på Kanal 5:s eminenta Play-funktion. Jag ska inte avslöja för mycket men det ordnade sig rätt bra för Håkan och hans (h)järngäng.
Ingrid köpte lika många DVD-filmer som jag och Popmarcus gjorde i fornstora dar. Och en thailändare blåste Håkan igen.

Men nog om det, i dag ska jag åka till Danmark med min far. Jag äter frukost till tonerna av Zillah & Tottes röster i ett barnprogram. Tyvärr var mitt aprilskämt om att de var klara för Siesta! inte sant.

Istället bokade Siesta!-ledningen några av Sveriges sämsta band, förutom Teddybears blev även Maskinen klara häromveckan. Jag och Maskinen har inte kommit så bra överens ända sedan de släppte sin debutsingel.

Det enda negativa med dagens Danmarksresa är förutom att det ösregnar även att jag missar Kalle Moraeus i Nyhetsmorgon och Mjällby-Malmö FF i eftermiddag.

Det är smällar man får ta när jag ska möta danska skallar hela dagen...

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hur var det i Köpenhamn och på Ströget?

Blev det någon god öl eller trevlig shopping?



Jag kollade en del på matchen på jobbet, till och från. Mjällby krossade MFF helt i första, då stod det 3-0. Borde ha varit både 4 och 5 mål för dem i halvtid.



I andra slappnade Mjällby av för mycket i inledningen, det straffade sig 2 ggr om direkt. Rättvis seger dock, men 4-2 borde nog ha varit i alla fall 7-2.

2010-05-15 @ 20:55:04
Postat av: P

Jo, det var helt ok som Ante skulle sagt om Godzilla...



Jag återkommer nån dag om ett långt inlägg med bilder och text och hela fallerullan.



Blir det quizet i morgon? Eller du jubbar?

2010-05-19 @ 22:07:13
Postat av: /M

Jobb imorgon, men slutar i tid innan quizet. Vet dock inte om jag pallar quiza, är inte på öl- och quizhumör. I alla fall inte om det vore ikväll. Får se. Laddar hellre med en vit torsdag, inför SiESTA!

2010-05-20 @ 00:23:23
Postat av: Anonym

Äsch, varför då egentligen, ta det efter Siesta!, vi hörs i morgon kväll.

2010-05-20 @ 00:39:51
Postat av: /M

Ja, efter Siesta blir massa vita torsdagar. Då får quizet ta sommarov, måste spara ihop lite pengar istället för att bränna. Som det är nu har jag nästan inget alls på kontot, måste ha en buffert inför semestern i augusti. Malmöfestival, Ark/Sounds, Kent m.m. Har inte ens råd med konsertbiljetterna i dagsläget, hahaha.

2010-05-20 @ 10:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0