Ibland undrar man hur folk tänker

Skulle bara gå in och kolla om det kommit några nya DVD-filmer på Hemmakvälls hemsida. Jag brukar göra det när jag inte kommer på några filmer på rak arm.

En kompis jag känner brukade fylleköpa DVD-filmer i samma butik mellan förbandet och huvudbandet när de lirade på ett gammalt anrikt konsertställe i stan då vi gick en "ölrunda" och dessutom fick lite frisk luft. Det hände sällan mig, däremot köpte jag kopiösa mängder Ramlösa Mango. På morgonen efter brukade han "skryta" om att det låg en handfull DVD-filmer, låtlistor, kepsar, t-shirts, kompletta cd-samlingar av alla banden som spelat eller trumpinnar bredvid sängen. Det var ju trots allt billigt och DVD-butiken och banden blev i varje fall glada. Så han borde fått någon form av tapperhetsmedalj.

Jag tror dock inte han nappar på nedanstående erbjudande från Hemmakväll.
Rabatten är inte särskilt stor och jag vet inte om målgruppen vill ha bägge rullarna heller.
Jag ska lägga till att jag inte har någon aning om den ena filmen är bättre än den andre. Jag har bara sett en av filmerna "tyvärr". Men marknadsavdelningen får säkert löneförhöjning...


Kommentarer
Postat av: /M

Inte ens på fyllan hade jag slagit till på det där dubbelpaketet, haha. Dessutom hade ElGiganten en premiärdrive på Avatar på releasedagen. 99 kr/st för den/de som ville ha sig ett ex.



Undvik Alvin & co, spara 200 kr.

Så borde det kanske ha hetat, hehe.

2010-05-19 @ 13:46:52
Postat av: /M

www.discshop.se är mycket bredare och mer informativ annars, om du vill ha bra överblick. Där kan du kollade nyligen släppta sorterade efter aktuella datum. Även kommande, med närmaste release först.

2010-05-19 @ 13:48:54
URL: http://www.discshop.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0