I dag sprang jag i 17 min.



Men hey! Tiden 17 minuter ringer det klockor för, det är nämligen samma tid det tar för nedanstående företeelser.

1. Den tid det tar att beställa en Staropramen på Harrys.
2. Att starta om min Acer-dator (vilket jag i och för sig inte gör särskilt ofta).
3. Att stå i bankomatkö på löningsdagen alt. när pensionen kommit in på kontot.
4. Att gå från hemmet till ICA Kvantum för Burkragnar.
5. Tiden det tar för Den kryllhåriga  på ICA Kvantum att hitta ON-knappen på Svenska Spel-maskinen.
6. Den sammanlagda tiden det tar för Andres Lokko att lyssna på en ny skiva och skriva en recension av berörd skiva.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Hehe, kul inlägg.



"Den sammanlagda tiden det tar för Andres Lokko att lyssna på en ny skiva och skriva en recension av berörd skiva."



Haha ja, ibland undrar man. Jag kan meddela att det INTE tar 17 minuter att läsa hans båda böcker. 1989-2009, i två volymer och uppemot 1.700 sidor. Det var som sjutton. Läser man 1700 sidor på 17 minuter, då blir jag ta mig sjutton impomerad.

2010-05-15 @ 22:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0