P3 Musiks introtävling




Nu har jag lyckats lösa P3 Musiks introtävling två veckor i rad, utan att programledaren drar mitt namn. Tror nu att jag/man bara kan vinna en gång? Nu skiter jag i den tävlingen och går vidare med mitt liv. Jag har ju ännu inte använt min P3-väska som jag vann för flera månader sedan. Ja, förutom i kväll då (se bilden) men det var mest för att få en bild till blogginlägget. Och vad ska jag med två eller tre väskor till egentligen? Eller en gammal P3 Guld-skiva? I och för sig är väskan liten men tror inte man kan limma ihop två stycken. Det ser nog tillräckligt dumt ut när en nästan två meter lång hundrakilosklump ska trava runt med den plastiga väskan på ryggen.




(Ursäkta Plura-magen, jag åt tre hemgjorda hamburgare med bröd och stekt lök precis innan fotosessionen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0