Jag har inte fått vip-kort



Café Opera har tydligen skickat ut gamla vip-kort till "trista Hässleholm".
Det är dock inget jag har fått hem i mitt brevinkast. Kanske kommer.
Hursomhelst har det blivit ramaskri i Hässleholm om det. Politiker, konsertarrangörer, läsare, mfl har talat ut.

-Vi har både kulturhus och pubar, försäkrar kommunalrådet Urban Widmark.


- Bland det dummaste jag hört, kontrar nöjesprofilen Jenny Wesséus.

Nöjesprofil? Ja, ni läste rätt. Kvällstidningsord för att sälja lösnummer.


Och det är väl egentligen ett förfarande och uttalande som är taget ur luften kan man tycka när chefen för Café Opera inte ens varit i Hässleholm och än mindre på dess krogar eller konsertställen. Ungefär som att fråga en kollega eller kompis om en konsert var bra och sen skriva en recension utifrån det.

Frågan är nu om det är så roligt på Café Opera? Det har jag väldigt svårt att tänka mig. Inte ens för Gräddfilen. De bara tror det. På ställen man inte får dricka öl.


http://www.kvp.se/nyheter/1.1902660/cafe-operas-han-mot-hassleholm


http://www.kvp.se/nyheter/1.1903386/lasarna-trakigt-skamt-cafe-opera

http://www.kvp.se/nyheter/1.1902675/nojesprofil-bland-det-dummaste-jag-hort

Kommentarer
Postat av: /M

Hässleholmare ska visst få fritt inträde när helst de visar upp 2009 års VIP-kort. Kanske man borde försöka få sig ett gammalt VIP-kort och glida in på Café Opera om man besöker Hufvudstaden i år. Bara för att få se hur överjävla tråkigt det kanske är.



Kanske får man se Raspen och Gustav snacka Frejaminnen? Eller Persbrandt och Flinck gå loss över en öl eller några vita linjer? Eller varför inte några tredjeklassens D-kändisar från den kommande dokusåpan "Bonde söker Barenfru till Robinson för att bo i Villa Medusa"

2010-03-04 @ 11:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0