Bandyfinal på Studenternas




Det är snökaos i Uppsala. Omöjligt att se bollen har det alltid varit för tv-tittarna när det gäller bandy, men nu är det värre. Att vara målvakt är dessutom Sveriges farligaste yrke.

Nytt för i år är att programledaren åker skridskor. Både baklänges och framlänges. Tänk vad det ställs krav nuförtiden. Och jag som ännu inte använt mina skridskor som jag köpte för drygt en månad sedan. Ack ja.

Peter Forsberg är också på bandy för första gången. Han har tydligen inte sett en hel bandymatch i hela sitt liv. Just nu är det paus och traktorerna kör i skytteltrafik över planen och fickpluntorna håller folket varma får jag hoppas. Innan dess var det parodi på bandy.

När jag kan flytta några bilder från mobilen till datorn blir det ett bildspel. Nu fungerar så klart inte det heller.
Vet inte om jag kan skylla på snökaoset men varför inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0