"Jag tror jag heter Daniel i kväll"

Efter att ha varit på en lång tur till bland annat Etna (3030 meter över havet) i dag på Sicilien så tog jag på mig en tröja som hade högsta aktualitet utan att jag tänkte på att jag hade just denna tröja egentligen. Rätt skoj att jag tog med mig just denna tröja utan att tänka på det till Italien. En gammal Johan Borgert-tröja som inhandlades när han spelade tillsammans med Florence Valentin och ett annat band (tror jag) pa KB i Malmö för något år sedan.

Verkligheten hann ikapp dikten, eller var det tvärtom. Jag säger anda grattis (bra tal Daniel), jag missade hela festligheten, men jag bidrog med mitt strå till stacken.

Kommentarer
Postat av: /M

Hehe, kolla klippet när du har en stund över. Jag frågade ju Kaffehörnan vad han gillade för musik, han skrev ett svarsinlägg till mig. Och sedan fick han ett ryck ett tag efter... och det slutade med att han dedikerar detta inlägg, klipp och låt till mig.

Postat av: /M

Det kom även ett andra videoklipp på samma tema från Kaffehörnan, även där omnämns jag. Hoppas att du har det gött på Sicilien bland all lava och maffiosos. Hoppas att de inte lever rövare i och med Italiens floppstart i VM, och välkommen hem imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0