Kortedala-son på vift



Jens Lekman, vart har du tagit vägen? Vad gör du nuförtiden, varför hör du aldrig av dig? Du och din ukulele, korgsolhatt och damorkester. Jag vill ha en ny skiva och en ny turné, gör du inte album längre kan du väl ge ut en EP-skiva då och då. Eller komma till Siesta! på en greatest hits-turné? Det duger för mig. Jag bjuder på bananale och en kompis fixar sambucca och Leffe. Du kan spela på den näst största scenen. Det var för länge sen sist. Jag saknar din musik. Hoppas du bara inte har sviter efter svininfluensan du ådrog dig förra året?!

Kommentarer
Postat av: /M

Skulle du inte blogga om quizet?

Eller du grävde ner huvudet i sanden?



Ja, Lekman till SiESTA, det hade varit fint.

Gud vad bra det var på Markan. Jag köpte 7" vinyl.

Det var tider det. Var tog han vägen efter svinisen?! :O

2010-02-19 @ 00:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0