Merry Christmas (I don´t wanna fight tonight)

God Jul blogglovers!

Sista julklappen inhandlad och inslagen, en julöl i ena handen och Ramones fina jullåt i högtalarna. Det kan inte bli så mycket bättre, eller hur?

Här nedan har jag bildsatt de sista förberedelserna.



När man upptäcker att man varken har omslagspapper eller etiketter på Julafton så duger en jiffipåse och en post-it-lapp utmärkt. Den här klappen skriker väl julstämning? Jul-Ernst hade inte gjort det bättre! Fullkomligt oförutsägbart också...



Ungkarlsinslagning av julklapp... 5 plus är i underkant! När jag inte hittade änden på den satans genomskinliga tejpen (puh så jobbigt), gav jag upp efter några sekunder (tålamod heter det) och tog ett mer matchande alternativ. Är mycket nöjd med resultatet.


Nu tutar snart taxin utanför porten, som kört ända från Tyringe och tar oss till en julstuga i Röinge, nära min gamla gymnasieskola.


Kommentarer
Postat av: /M

God Jul önskar Marcus och Håkan.

http://www.youtube.com/watch?v=nO-GAL4b0fA

2010-12-25 @ 10:48:19
Postat av: P

Till och med en Håkan-fantast som jag kan se humorn i det här klippet. Mycket roligt! Jag som efterlyst just en sån skiva från honom fast då med nyskrivna låtar, en jul-EP.

2010-12-25 @ 11:22:15
Postat av: /M

Inte hört detta klipp innan? Har för mig att vi har lyssnat på det ihop på st.se eller Youtube för en del år sedan, men annars var det på tiden. Jag hade helt glömt bort det, men jag fick syn på detta nyuppladdade av en händelse i förmiddags :)

2010-12-25 @ 13:08:44
Postat av: Anonym

sr.se*

2010-12-25 @ 13:09:14
Postat av: P

Jo, jag tror det men hade glömt det. T.ex. Rally-gänget körde ju en hel del parodier på Absolute-skivor och dyl också som var lite småroliga.

2010-12-25 @ 14:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0