Hej mitt vinterland, nu är jag här

Reblogged from hessleholm.blogspot.com

Detta P3-klipp hade jag helt glömt bort, men trillade av en händelse över det för några dagar sedan igen. 2005 var året som P3 skojade till det om Håkan Hellström och en fiktiv julskiva av honom. Tyvärr är det inte Henke "Körvavisan" Henriksson som plojar (mannen som "härmar" Håkan heter dock likadant, Reds. anm), det hade varit den s.k. pricken över i'et. Lågt ljud, så ni får maxa volymen och få en dos nostalgisk humor denna annandags jul-kvällen.

God fortsättning till er alla! Igen!



Kommentarer
Postat av: /M

ReTweet känner jag till, men ReBlogg?

Ser att du förtydligade Henrik Henriksson lite, jag var också valet och kvalet om jag skule göra det. Men avstod.

2010-12-27 @ 11:06:58
Postat av: P

Reblogga är det nya heta, var bara tvungen att göra det...

2010-12-27 @ 15:21:51
Postat av: /M

På tal om Håkan, Expressen + Nunstedt kör ju en artikelserie om honom. För 1-2 dagar sedan uttalade sig Håkan om The Ark och att de ska lägga av och igår uttalade han sig om bl.a. Idol, Mauro och Pluras kök och sin egen karriär.



Hittade gårdagens artikel tack vare polaren u.

http://www.expressen.se/noje/1.2269095/hakan-hellstrom-sveriges-hetaste-nojesprofil



Plura är bra i tv! Du var ju gäst i hans och Mauros matprogram.



- Oh ja. Men jag var med i premiärprogrammet och då var dom helt paralyserade. Och när jag såg skräcken lysa i deras ögon blev jag också skitnervös. Det var fem minuters total panik innan jag såg att de hade vin - då drog jag i mig två glas direkt. Då släppte allting, lite för mycket.



- Men Mauro Scocco var ju så full... Han hade börjat dricka redan på morgonen, för att han var så nervös. Starksprit! Han var så berusad när vi kom att det var pinsamt. Han är världens roligaste person, men han var så ohövlig mot Lena Philipsson i det programmet att jag fick säga till honom flera gånger. Det var kaos.



Nu måste avsnittet ses igen, hehe.

http://www.tv8play.se/play/226726/

2010-12-28 @ 12:54:38
URL: http://www.tv8play.se/play/226726/
Postat av: P

Ja, får se om Mauro & Pluras kök när det går i repris på Tv3 nästa år, på bästa sändningstid.

2010-12-29 @ 10:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0