Jag rear ut min iPhone-själ - sista beställningen



Jag skäms lite över att jag gick på den "lätte" och köpte en iPhone, inte den senaste versionen 4, utan 3GS. Denna tegelsten har ju urdålig kamera, videoinspelning (oj vad det skårrade när jag lyssnade på ett bob hund-klipp jag spelade in förra helgen, ni kan lyssna själva ovan om ni orkar).
T.o.m min gamla mobil med sprucken display är ju rena hifi-kameran i jämförelse. Kan man lämna tillbaka fanskapet eller ska jag stå ut i två år? Nej, det gick inte att lämna tilbaka "fanskapet". Telia-damen var inte så tillmötesgående på den punkten trots att jag med hundvalpsögon och gråten i halsen hasplade ur mig att den minnsann inte uppfyllde mina krav samtidigt som jag visade klippet ovan.  "Du kan försöka sälja den själv?", sa Telia-damen. Ja, jag får se hur jag gör. Jag kanske vänjer mig vid min lilla iPhone 3GS. Har till och med funderat på att köpa en riktig kamera med HD-inspelning. Det kan det vara värt.  För jag tror inte att jag rear ut min iPhone-själ bara för att den ska bort (ur mitt medvetande).

Hur kan man förresten inte få lämna tillbaka en telefon man öppnat? Hur ska man annars veta att den är okej?

Kommentarer
Postat av: /M

Neeeej! Mina ögon gråter och mina öron blöder.

Din iPhone slaktade "Hörlurar" sönder och samman.

2010-08-07 @ 22:41:36
Postat av: u

Sony Cybershot kan rekommenderas om du vill ha en kamera som fixar att spela in konserter med bra ljud. Alla mina siestamannen-klipp är till exempel inspelade med en sådan.

2010-08-08 @ 00:49:59
URL: http://utomjording.bloggagratis.se
Postat av: /M

u-->

Så hette den, ja. Vill minnas att jag frågade dig det efter något filmande, men sedan glömde jag bort att kolla upp det närmare. Det är tämligen såväl bra ljud som bild med den. Tål att tänkas på, jag ska nog googla runt lite på den.

2010-08-08 @ 09:57:23
Postat av: P

Eller sprängde jag kamerans högtalare när jag skrek i början... Ska ta det i beaktning när jag letar kamera. De är ju inte så dyra trots allt, längre.

2010-08-08 @ 11:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0