Innan=Efter



Innan matcherna


Supertisdag. Laddad som tusan. Kan gå hur som helst. Hoppade över pingisträningen. Årets hittills hetaste fotbollskväll får inte slarvas bort. HIF-MFF plus Inter-Barca. Bägge bortalagen har tagit bussen. Rätt ska vara rätt... Snart börjar införsnacket, en kebabpizza är uppäten, nu några uppladdningsöl och snart dyker supportrarna upp innanför dörren. Sjukskrivning i morgon?



Efter matcherna


Vilken icke-magisk kväll. Både MFF och Barca gjorde plattmatcher som sören. Rättvisa segrar för HIF och Inter, tyvärr. Synd att Barca bytte ut en potentiell målskytt i Zlatan, vet inte varför. MFF-svar på Messi, Daniel Larsson, hade ingen höjdarkväll heller och kom inte upp i någon PS3-klass. Vilket nummer har jobbet för sjukskrivning i morgon?

Kommentarer
Postat av: /M

Helvete vad du spammar, du är på G nu efter matcherna. Själv har jag haft "Skanstull" på repeat i en timme nu på mp3. Korkat upp både en och två öl till efter hemkomsten. Hoppas inte att de står med alkomätare utanför jobbet imorgon, då åker man dit, haha.



Gott med HIF och Inter, fullt rättvist dessutom ja. Den enes död, den andres bröd, hehe. Jag borde med sjuka mig imorgon, jag sitter och gråter, glädjetårarna bara sprutar.



Nej, nu blir det en timme "Skanstull" till, haha.

Skål och god natt. Och tack för ikväll. Quiz på torsdag!

2010-04-21 @ 00:06:11
Postat av: P

Jag hade förberett "Argentinas Kök"-inlägget, ska jag medge. De andra skrev jag i real-tid (ja, inte Gray Brigade-recensionen, dock). Nu funderar jag på att se nya Wallander, men knyter mig nog innan dess, tror jag...

2010-04-21 @ 00:15:31
Postat av: /M

Blev det "Arvet"? Jag knöt mig väl vid 02-snåret, efter sista drickan runt 01. Tur att man inte ska stämpla in förrän vid 14-snåret, då kanske jag t.o.m. kan få köra jobbebussen om vi ska ut en vända. Haha.

2010-04-21 @ 10:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0