Nu blir det mycket. Spurten börjar.

Visst, "Bored to death" är väl lite småkul och trivsam emellanåt. Men det är nåt som fattas tycker jag, än så länge. Har ändå sett alla avsnitt hittills. Men alla serier kan inte fånga en och vara fantastiska direkt. Dessutom nya avsnitt av "Nip/tuck" (säsong 6), lovande Modern Family. Dexter säsong 4 i full gång, andra serier det tjatas om, "Mad Men" och "Californication", som jag bara sett lite på, allt som snackas om på tv på jobbet, böcker som ska läsas, skivor som ska lyssnas på, årsbästalistor som ska tänkas på. Hur ska man hinna med allt? Sen julen i antågande, pingis och fotboll ska spelas, ja till råga på allt ska man jobba, gå på krogen, gå på konserter, stada/röja upp/tvätta och kanske sova lite. Livet är en enda lång stress...  Då funkar Hästpojkens nya som meditation.

Kommentarer
Postat av: /M

Är det bara Elisson som sjunger verserna? Jag förmodar det, men det svajar betänkligt, mörkt och ljust om vartannat, på sina ställen. Förhoppningsvis är sången bara lagd på demon där, efter lite halsont, tre paket cigg och en flaska whiskey.

2009-11-20 @ 17:40:33
Postat av: P

Nej, det är singelversionen. Och ja, det är Elisson som sjunger. Vid första lyssningen trodde jag också det var två sångare...

2009-11-28 @ 19:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0